Объемные компрессоры
  • 07.04.2016
    Поршневые компрессоры

    Поршневые компрессоры (компресори) – пожалуй, самый распространенный тип компрессоров. В основном применяются в бытовых целях, мелких ремонтных мастерских, мелких и средних производствах, автосервисах... 
    Читать полностью

  • 14.05.2015
    Шатуны штампованные

    Другим примером компрессоров этого же типа, но малых размеров, может служить вертикальный двухцилиндровый фреоновый компрессор марки 2ФВ-6,5. Основные данные этого компрессора следующие: диаметр... 
    Читать полностью

  • 01.05.2015
    Производительность компрессоров

    Указанный ГОСТ устанавливает перспективу развития компрессо-ростроения в нашей стране на ближайшие годы и направляет конструкторскую мысль на создание более прогрессивных и экономичных машин.... 
    Читать полностью

Ідеї ​​ недорогого маркетингу

Ідеї  недорогого маркетингуІдеї недорогого маркетингу Ефективний маркетинг завжди з'їдає значну кількість операційних витрат малого бізнесу? На щастя, є багато недорогих і навіть безкоштовних в використанні варіантів маркетингу доступних для вашого бізнесу. Це можуть бути розумні способи для вас, щоб досягти своїх клієнтів. Жоден метод не є повністю вільним, тому що ви повинні розглянути ваш час, що витрачається як фактор витрат. Проте, за рахунок інвестицій виділити час на регулярній основі для дешевих маркетингових рішень, віддача від інвестицій може принести значні дивіденди. Для того щоб зрозуміти, що потрібно для маркетингу вашого бізнесу, проведіть брендінг території, після чого ви зможете вибрати підходящі ідеї для маркетингу. Соціальні медіа Деякі з ваших кращих контактів з клієнтами можуть бути через Інтернет, зокрема, за допомогою популярних соціальних медіа та мереж. Розглянути питання про створення сторінки в соціальних медіа про свій бізнес, де ви можете продемонструвати свій бізнес-досвід, відповідаючи на конкретні питання. Прибирання номерів Веб-сайт Ваш веб-сайт компанії є одним із способів, за допомогою якого, клієнти зможуть знайти свій бізнес. Звичайно, ви можете платити за дорогий клік по рекламі, щоб отримати нових клієнтів, але ваші клієнти можуть знайти вас занадто, якщо ваш сайт видно в Інтернеті, окремі сторінки показують високо на сторінках пошуку, і ви використовуєте ключові слова і фрази, щоб допомогти привернути увагу до вашого сайту. Перевірте свій веб-сайт регулярно, щоб переконатися, що він правильно працює з активними посиланнями і відповідної інформації, що зберігається. Рекламні інструменти Жорсткі інструменти копіювання, такі як листівки, інформаційні бюлетені та брошури працювати для деяких підприємств, але ви повинні оцінити їх ефективність. Малим підприємствам необхідно вивчити те, що ці інструменти повинні сказати про свій бізнес. Безкоштовні зразки Віддача продукту безкоштовно може здатися дорогою, але ви можете бути в змозі зробити це без будь-яких витрат з допомогою постачальника. Наприклад, в обмін на просування продукту через ваш магазин, попросіть постачальника надати безкоштовні зразки. Вам може знадобитися, щоб повісити банер або запропонувати оптимальний простір для зберігання в обмін, але рекламний кут буде виплачений кимось іншим. Місцеві організації Приєднання місцевих організацій може бути ефективним способом для вас, щоб отримати слово, особливо якщо ваша клієнтська база локалізована. Крім того, вступ до Торгово-промислову палату, яка може бути дорогим, інші бізнес-орієнтовані асоціації безкоштовно або за невелику плату. Винагороди клієнтам Заохочення лояльності клієнтів є відмінним способом для залучення і утримання бізнесу. По суті, заохочуючи клієнтів, ви збільшуєте використання своїх продуктів і послуг в обмін на винагороду. Ви також можете винагородити клієнтів, які приносять нових клієнтів до вас.  

Комментарии запрещены.